A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Полонської міської об'єднаної територіальної громади"

Напрямки

  • Оцінка фізичного розвитку дитини (визначення рівня загального розвитку дитини, її відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо). Проводить вчитель - реабілітолог (ЛФК).
  • Оцінка мовленнєвого розвитку дитини (визначення рівня мовленнєвого розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення тa його структури). Проводить вчитель - логопед.
  • Оцінка когнітивної сфери дитини (визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага). Проводить практичний психолог.
  • Оцінка емоційно-вольової сфери дитини (виявлення здатності дитини до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин). Проводить практичний психолог.
  • Оцінка освітньої діяльності дитини (визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно да навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку). Проводить вчитель - дефектолог.

У разі потреби, фахівці ІРЦ можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими. Усі напрями оцінювання мають бути спрямовані на визначення позитивних сторін розвитку дитини як основи для її подальшого розвитку, навчання та виховання.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень