A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Полонської міської об'єднаної територіальної громади"

Методики

Аналіз існуючих методик оцінювання психолого-педагогічного розвитку дитини засвідчує доцільність використання не окремих методик, які оцінюють певні аспекти психічного процесу дитини (пам’ять, уява, увага, мислення тощо), а цілісної комплексної системи оцінювання. Тому в ІРЦ створено банк методик для комплексної оцінки різних сфер розвитку дитини від 2 до 18 років.

Фото без опису     Фото без опису     Фото без опису     Фото без опису     Фото без опису

Зазначені методики дозволяють знаходити об’єктивні фактори розвитку дитини, зокрема:

  • визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини, спрямувати освітній процес таким чином, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності;
  • результати оцінювання є основою для створення індивідуальної програми розвитку дитини та розроблення програмно-навчальних матеріалів для дітей з особливими освітніми потребами;
  • забезпечувати наступність у розвитку при зміні різних рівнів закладів освіти;
  • досягти взаєморозуміння між закладами освіти, батьками та дітьми тощо.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень